Hulp nodig?
Facebook messenger
@kwaliteitlaptop
Fysieke winkel
Beekstraat 21 / 8081EA Elburg
Juridisch
KvK: 59136545 & BTW: NL002077576B94
Veelgestelde vragen op een rijtje...
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wat jammer om te horen dat je je bestelling wilt retourneren. Om een retour aan te melden verzoeken wij je vriendelijk een online ticket aan te maken, in het ticket zal je een uitleg ontvangen hoe het retourneringsproces in zijn werking gaat.
https://kwaliteitlaptop.nl/tickets/
Kies als categorie ‘Retourneringen’
Let op: retouren aanmelden kan enkel en alleen via een ticket, mailen of bellen om een retour aan te melden is niet mogelijk.
Mijn artikel is beschadigd aangekomen.
Het is spijtig om te horen dat je artikel beschadigd is aangekomen, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Om een beschadiging te melden verzoeken wij je een ticket aan te maken op onze ticket pagina.
https://kwaliteitlaptop.nl/tickets/
Kies als categorie: ‘Foutieve levering’
Ik heb mijn artikel (nog) niet ontvangen?
We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, helaas zijn wij hiervan afhankelijk van de koeriersdienst.
Mocht je een bestelling onverwachts niet hebben ontvangen, terwijl de Track and Trace dit wel aangeeft, dan verzoeken wij je contact met ons op te nemen zodat wij dit probleem bij de koeriersdienst kunnen neerleggen.
Ik ben mijn factuur kwijtgeraakt
Kan gebeuren, je vindt je factuur gemakkelijk terug in je account.
https://kwaliteitlaptop.nl/mijn-account/orders/
Hier kun je aangeven van welke bestelling je een factuur wenst te ontvangen.
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling.
Oei, dat is niet de bedoeling! Laten we in contact komen met elkaar en overleggen hoe we dat kunnen oplossen. We zijn op werkdagen te bereiken op 085 015 0100 of per e-mail op info@kwaliteitlaptop.nl
Let op: het beste is om ons te e-mailen, zodat alles ook zwart op wit staat.
Om je bestelling te retourneren verwijzen wij je naar onze retourbeleid.