Betekenis van jouw order status

Direct nadat je een order plaatst ontvang je een e-mail van Kwaliteitlaptop met informatie. Afhankelijk van het product en de levertijd.
Mocht er een product niet op voorraad zijn, nabesteld worden of niet leverbaar zijn dan communiceren wij dit altijd door naar de klant. In dit bericht kun je vinden wat de order-status van jouw bestelling betekend.

Wachtend op betaling
Momenteel wachten wij op verificatie van de payment provider dat het geld ontvangen is. Afhankelijk van de betaalmethode kan hier een periode overheen gaan.

In behandeling
De order is in behandeling gezet door een medewerker of de betaling is nog niet ontvangen

Afgerond
De betaling is ontvangen en de producten/diensten zijn verstuurd en/of geleverd.

In de wacht
Er is een probleem met de bestelling, producten moeten worden nabesteld of een medewerker heeft contact met de klant over zijn/haar bestelling.

Geannuleerd
De klant of Kwaliteitlaptop heeft de bestelling geannuleerd

Terugbetaald
Het product is niet op voorraad en kan niet nabesteld worden, het product werkt niet en een nieuw product leveren is niet mogelijk, door derving is het product niet leverbaar voor de genoemde prijs en klant gaat niet akkoord met de nieuwe prijs, er is geen tussenweg geaccepteerd door de klant of Kwaliteitlaptop en het betaalde bedrag is terugbetaald.

Mislukt
De betaling is nooit ontvangen, de payment provider heeft de betaling geblokkeerd of er is een intern probleem met het systeem

Bovengenoemde redenen zijn niet gebonden aan de status, mocht er een andere reden zijn kan het dus gebeuren dat de order ‘in behandeling’ zal worden gezet.

× Vragen? WhatsApp met ons.