Indien een reparatie buiten de garantie valt of niet onder de garantie voorwaarden kan worden gerepareerd brengen wij hier kosten voor in rekening.

Over de kosten van een reparatie zijn wij vrij duidelijk, onze kosten zijn jouw kosten.
Dit betekend dat wij enkel de kosten van de onderdelen, retourkosten of overige kosten door berekenen naar jou als klant.

Voorbeeld:
Je hebt je laptop laten vallen, hierdoor is het scherm beschadigd geraakt waardoor deze onbruikbaar is. De reparatie heb je bij ons aangemeld middels een ticket en ondertussen heb je de laptop retour gestuurd. De laptop is bij ons aangekomen en onze reparateur heeft een diagnose gesteld. Op basis van deze diagnose laten wij jou weten wat de totale kosten zijn, als klant betaal je slechts de kosten van de onderdelen en de retourkosten. Stel het scherm kost ons €40 excl. btw inkoop en de retourkosten zijn €6,75 incl. btw, dan betaal je als consument enkel de €48,40 voor het scherm incl. btw en €6,75 retourkosten incl. btw.

Op onze reparaties zit standaard 3 maanden garantie, met uitzondering van zelf toegebrachte schade of nalatigheid. In sommige gevallen verstrekken wij een leen laptop, deze kan echter alleen worden opgehaald en worden teruggebracht in Elburg.

Voorwaarden:
1. Reparaties duren normaliter 3-5 werkdagen indien de onderdelen voorradig zijn, dit is exclusief 1-5 verzenddagen bij van de koerier.
2. Indien de onderdelen niet voorradig zijn zullen wij deze bestellen bij onze groothandel. Wij zijn afhankelijk van de levertijd van de groothandel, wij zijn niet verantwoordelijk voor een lange leveringsperiode vanaf onze groothandel.
3. Op onze reparaties zit 3 maanden garantie, met uitzondering van zelf toegebrachte schade of nalatigheid. Onder zelf toegebrachte schade verstaan wij val- en waterschade. Ook kunnen diepe krassen, deuken of andere opvallende gebruikerssporen de garantie laten vervallen.
4. Voor reparaties rekenen wij 3-5 werkdagen om het product te repareren, voor onderzoek rekenen wij 1-2 werkdagen en voor het retourneren rekenen wij nogmaals 1-5 werkdagen afhankelijk van de postkoerier. Het kan dus maximaal 12 werkdagen duren voordat het apparaat weer terug bij de consument is, met uitzondering van eventuele vertragingen waar wij geen invloed op hebben. Indien onderdelen niet voorradig zijn komen deze extra verzend/bestel dagen bovenop de bovengenoemde periode.
5. Voor reparaties kunnen wij kosten in rekening brengen, uiteraard zullen wij deze van te voren vermelden.
6. Voor uitgevoerde reparaties kunnen wij retourneringskosten in rekening brengen, uiteraard zullen wij deze van te voren vermelden.
7. Voor afgekeurde reparaties kunnen wij retourneringskosten en/of onderzoekskosten in rekening brengen. Retourneringskosten en onderzoekskosten kunnen oplopen tot maximaal €80 inclusief BTW.
8. Apparatuur die onder de fabrieksgarantie vallen zullen wij te alle tijden bij de fabrikant aanbieden voor garantie, helaas zijn wij afhankelijk van de fabrikant hoe snel deze de reparatie oppakt. Wij zijn niet verantwoordelijk noch aansprakelijk voor reparaties uitgevoerd door de fabrikant, ook de periode van reparatie kan hoger oplopen dan verwacht.


× Vragen? WhatsApp met ons.