Laptop of computer laten repareren door ons team in hartje Elburg

Heb je bij kwaliteitlaptop een refurbished laptop of computer gekocht en heeft je apparaat mankementen? Tijdens de garantieperiode repareren wij dit kosteloos voor je. Ons team onderzoekt zorgvuldig elke opdracht en zal indien nodig alle defecte onderdelen repareren of vervangen. We doen ons best om dit allemaal zo snel mogelijk voor je op te lossen en het apparaat zo snel mogelijk weer terug te sturen. 

Stap 1: Reparatie registreren

Elke reparatie dient te worden aangemeld, dit kan gemakkelijk via ons ticket systeem. We zullen dan zo snel mogelijk op je ticket reageren en de volgende stappen met je doornemen. Zo snel mogelijk dit proces doorlopen en direct je apparaat opsturen? Lees alle onderstaande stappen dan goed door.

Stap 2: Reparatie voorbereiden

Zorg er voor dat het apparaat in complete staat wordt opgestuurd, inclusief eventuele stroomkabels/opladers/adapters etc. Maak een backup van eventuele belangrijke bestanden, mocht een apparaat zoek raken in het sorteerproces van de koeriersdienst heb je in ieder geval nog je gegevens. Zoek nu de factuur op die je destijds hebt ontvangen en stop die in de doos, indien je deze factuur niet meer kunt vinden kun je deze gemakkelijk terug vinden in je account.

Stap 3: Retournering voorbereiden

Verpak je pakket te allen tijde goed en stevig. Probeer gebruik te maken van noppenfolie of luchtkussentjes en vermijd het gebruik van kranten of tijdschriften. Straalt de buitenste doos de waarde van het product uit? Doe er dan een doos omheen, dit verbergt de waarde van de zending en hierdoor is het minder gevoelig voor diefstal. Controleer of de factuur en eventuele oplader/stroomkabel in de doos ligt.

Stap 4: Pakket retourneren

Controleer nogmaals of bovenstaande stappen voltooid zijn, korte samenvatting: reparatie aangemeld middels een ticket, de apparatuur goed verpakt in een stevige doos, een (kopie) factuur in de doos toegevoegd en eventuele opladers/stroomkabels in de doos gedaan. Breng je pakket nu naar een pakket punt en verstuur het pakket met de volgende gegevens:
Kwaliteitlaptop.nl
8081EA Elburg
Beekstraat 21
Afd. Retouren
Let op: zendingen die naar een pakket punt zijn verzonden en niet naar ons retouradres zullen worden geweigerd. De klant is zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Stap 5: Beoordeling en reparatie

Zodra wij het pakket ontvangen gaan we direct aan de slag, ons team controleert de geretourneerde producten en of deze overeenkomen met de aangemelde reparatie. Eerst beoordelen we of het apparaat binnen garantie kan worden gerepareerd of buiten de garantie valt. Indien een reparatie binnen garantie kan worden gerepareerd zullen wij de defecte onderdelen repareren of vervangen. Als een reparatie buiten de garantie valt zullen er kosten in rekening worden gebracht, deze zullen we te allen tijde vooraf met je bespreken zodat je niet voor verassingen komt te staan.
Voor reparaties buiten de garantie brengen wij wel de retourkosten van ons naar jou in rekening, wij rekenen verder geen onderzoekskosten.

Stap 6: Retournering van het apparaat

Als we klaar zijn en alle (eventuele) kosten zijn vergoed zullen we je apparaat zo snel mogelijk retour sturen. Middels een ticket of e-mail brengen wij je op de hoogte van je reparatie, in het aangemaakte ticket sturen wij een compleet rapport (of een papiertje in de retourzending) met welke reparaties er zijn uitgevoerd en wat er is vervangen. Op reparaties zit standaard 3 maanden garantie.
Indien een reparatie binnen de garantie valt zal de garantie verloopdatum hetzelfde blijven als voorheen. Veel plezier gewenst met je product en we zien je graag weer terug als klant bij ons, mochten wij wat voor je kunnen betekenen vernemen we dit graag!

× Vragen? WhatsApp met ons.